67 strategii de pierdere în greutate științifică.

Schimbarea medie a greutății în timpul blocurilor de echilibru energetic INT de 7 x 2 săptămâni a fost minimă 0, 67 strategii de pierdere în greutate științifică ± 0, 3 kg. Întreruperea ER cu perioadele de repaus a balanței energetice poate reduce răspunsurile metabolice compensatorii și, la rândul său, îmbunătățește eficiența pierderii în greutate.

creșterea în greutate pierderea libidoului

Introducere O parte din dificultatea de a pierde în greutate și de a menține scăderea în greutate prin modificările stilului de viață este că organismul răspunde la restricțiile de energie ER printr-o serie de schimbări compensatorii în factorii biologici și 67 strategii de pierdere în greutate științifică ai greutății corporale.

Cu toate acestea, în timpul ER, REE a fost raportat că scade într-o măsură mai mare decât cea așteptată de la modificările compoziției corporale, un fenomen numit "termogeneză adaptivă". Aceasta conduce la o scădere semnificativă a eficienței pierderii în greutate.

Cu toate acestea, pe măsură ce perioada continuă de intervenție continuă, pierderea în greutate pe unitate de deficit energetic a fost substanțial redusă, iar o mare parte din pierderea în greutate mai mică decât cea anticipată ar putea fi explicată prin reducerea REE.

Prin urmare, găsirea unor modalități de atenuare a acestei scăderi adaptive în REE în timpul ER poate ameliora pierderea în greutate și întreținerea.

Cum se limitează aportul de grăsime

Deși unele studii ale adulților cu supraponderali sau obezitate sugerează că răspunsurile compensatorii la ER și scăderea în greutate persistă dincolo de perioada ER 14, 15, 16, 17, 18, 19 alte cercetări sugerează că multe dintre aceste răspunsuri pot fi inversate după o perioadă de 7- la o perioadă de 14 zile a balanței energetice după pierderea în greutate.

Această abordare este asemănătoare perioadei de programare a programelor de antrenament care încorporează cicluri de stimulare pentru a supraîncărca progresiv fiziologia și pentru a stimula adaptările pozitive în capacitatea funcțională și ciclurile de volum reduse de antrenament concepute pentru a evita suprasolicitarea și efectele negative asupra performanței rezultate din încărcăturile cronice ridicate.

Am propus ca un ciclu optim de intermitență ER să fie combinarea blocurilor energetice de 2 săptămâni timp suficient pentru atenuarea termogenezei adaptive cu blocuri ER de aceeași lungime.

arderea grăsimii tot timpul

Utilizarea blocurilor de 2 săptămâni de ER se bazează pe analiza studiilor semi-foamete seminale Minnesota, care au arătat că reducerea ER care însoțește ER cuprinde două faze; o fază timpurie rapidă ~ 2 săptămâni 22, 23care este probabil atribuită modificărilor proceselor care reglează metabolismul 67 strategii de pierdere în greutate științifică ca răspuns la o schimbare acută a balanței energetice, 13, 24, 25, 26 și o fază ulterioară în care reducerea REE este o funcție a țesutului corporal redus.

S-a emis ipoteza că, în comparație cu ER continuu, ER intermitent, livrat ca blocuri alternante de 2 săptămâni de ER și echilibru energetic, ar conduce la o pierdere mai mare a greutății și a grăsimilor pierderi mai mari pe unitatea ER și că reducerea compensatorie a REE asociat cu ER continuu, ar fi atenuat.

slabeste cu varza murata

Studiul a fost acordat aprobarea eticii prin intermediul Comitetului de Cercetare Etică al Universității de Cercetare a Cercetării de la Universitatea Queensland din Australia, Australia.

Participanții au inițiat o fază de stabilire a valorii inițiale stabilizare în greutate de 4 săptămâni pentru a determina necesitățile energetice și pentru ai ajuta să se alinieze la compoziția macronutrientă a dietei de studiu și apoi au efectuat 16 săptămâni de ER livrate ca: 1 zilnic ER, sau 2 INT: 16 săptămâni de ER ca 8 blocuri de 2 săptămâni de ER intercalate cu balanțe energetice de 7 x 2 săptămâni total 30 săptămâni, consultați proiectul studiului din punctul suplimentar 1.

5 Hacks fără slăbire pentru a pierde în greutate pentru un mușchi mai slab; Fitness

Ambele grupuri au finalizat apoi o fază de echilibru energetic de pierdere în greutate după 8 săptămâni. Inclusiv fazele de echilibru energetic de 4 săptămâni de bază, de 16 sau 30 de săptămâni și de 8 săptămâni după pierderea în greutate, durata totală a intervenției a fost de 28 și 42 de săptămâni pentru grupurile CON și INT.

Alimentele au fost furnizate pentru fiecare dintre aceste trei faze detalii suplimentare în secțiunea Asigurarea dietei, de mai jos.

cum să pierdeți în greutate și să păstrați curbele

Participanții au fost urmăriți după o perioadă de 6 luni gratuită. Criteriile de excludere sunt enumerate în punctul suplimentar 2.

masajul de grăsime ajută să piardă în greutate

Strategii de recrutare și de screening Articolul suplimentar 3 este o diagramă CONSORT care oferă o imagine de ansamblu a fluxului de participanți prin studiu. Procesul de screening în trei etape pentru a evalua eligibilitatea este detaliat în punctul suplimentar 4.

  • Pierde în greutate 1lb pe săptămână
  • Suplimente naturale arzătoare de grăsimi Povestiri de armonie.
  • Cum să pierzi adipos belly fat
  • Cum să slăbeşti eficient: Metode inedite de a pierde în greutate care chiar funcţionează Pierde în greutate cea mai bună metodă.
  • Durango colorado pierdere în greutate

După acordarea consimțământului informat, participanții au fost repartizați aleatoriu într-un raport 1: 1 fie la intervențiile CON sau INT.

În timp ce nu a fost posibilă orbirea participanților sau a personalului de cercetare la grupurile de tratament desemnate, nu sa discutat cu participanții cu privire la diferența dintre cele două intervenții.

După cum se arată în diagrama CONSORT, 51 de bărbați au fost randomizați și au început faza de stabilizare a greutății inițiale de 4 săptămâni, 47 au terminat faza de bază, 41 au terminat faza ER 16 sau 30 de săptămâni, respectiv în grupurile CON și INT 36 a finalizat faza ER pe protocol, care a fost definită ca finalizarea intervenției ER CON sau INT atribuită fără câștig în greutate în timpul restricționării și îndeplinirea cerințelor de evaluare până la și în săptămâna 16 ER. Determinarea cerințelor de energie pentru întreținerea greutății Cerințele de energie pentru întreținerea greutății au fost estimate pentru fiecare participant prin înmulțirea REE măsurată detaliată mai jos cu un nivel corespunzător al activității fizice, bazat pe activitatea fizică raportată de timp și activitatea fizică în timpul liber.

Modalități dovedite științific de a pierde grăsime. Grăsimea din burtă arde mai întâi, depozitele de O siluetă cizelată, un stomac plat și o talie care îi înnebunește pe bărbați Nu asta visează fiecare fată modalități dovedite științific de a pierde grăsime cere forumuri despre cum să scoată grăsimea din burtă, care formează o geamandură de salvare cu o încărcătură luxuriantă? Trebuie remarcat imediat faptul că, de dragul obiectivului, trebuie să lucrați. Căci ceea ce mănâncă de ani de zile într-o săptămână nu poate fi rezolvat, dar rezultatul final va merita.

Participanților li s-a prescris o dietă individualizată detaliată mai jos menită să mențină stabilitatea în greutate și au fost prevăzute cu o scală electronică de cântărire pentru a se auto-înregistra greutatea corporală la domiciliu.

Aceste greutăți au fost utilizate pentru a evalua adecvarea consumului de energie pentru întreținerea greutății și pentru a ajusta consumul de energie, după cum este necesar.

6 moduri dovedite științific prin care puteți pierde în greutate cu succes II

Dacă participanții au câștigat sau au pierdut în greutate în mod consecvent timp de cel puțin 3 zile, au primit instrucțiuni privind modul de adaptare a consumului de energie al dietei furnizate pentru a menține stabilitatea în greutate. Rețeta de admisie a energiei a fost ajustată pentru a ține seama de reducerile REE, care au fost măsurate după fiecare 4 săptămâni de ER, pentru a se asigura că participanții au rămas în același deficit energetic relativ pe tot parcursul studiului.

Furnizarea de dietă Participanților li s-au asigurat toate mesele principale și gustările dimineața și după-amiaza pe durata studiului 28 sau 42 de săptămâni pentru intervențiile CON și INT.

Mâncărurile au fost pregătite de o bucătărie comercială sub îndrumarea unui dietetician și livrate în casele participanților în fiecare săptămână. Această dietă "de bază" a furnizat majoritatea cerințelor energetice ale fiecărui participant. Aportul energetic rămas a provenit din elemente suplimentare, discreționare, alese 67 strategii de pierdere în greutate științifică participanții individuali în consultare cu un cercetător REW.

Sa arătat că includerea elementelor discreționare într-o intervenție pe termen lung 24 de luni a dus la sporirea conformității. Participanților li sa solicitat să finalizeze zilnic cotidianul alimentar pe durata studiului 28 sau 42 de săptămâni pentru grupurile CON și INT, respectiv.

Completarea acestor jurnale a fost necesară pentru ca participanții să fie considerați conformi cu cerințele studiului, dar datele nu au fost analizate ca o măsură a aderenței alimentare.

Cum vin grăsimile la noi?

Prezentare generală a colectării datelor După cum se arată în punctul suplimentar 1, greutatea, compoziția corporală și REE au fost măsurate la începutul și la sfârșitul fazei inițiale de 4 săptămâni, după fiecare 4 săptămâni de ER, în săptămânile 1, 2, 4 și 8 din postul de 8 săptămâni -ER faza de echilibru energetic și la urmărirea după 6 luni.

Costul energiei de repaus nu este raportat pentru balanța energetică post-ER și pentru perioadele de timp de urmărire de 6 luni datorită unei cantități mari de date care lipsesc.

Dieta Ketogenică - Adevărul despre pierderea în greutate fără carbohidrați 🍽 - GymBeam - FIT POINT

În timpul ER, au fost efectuate măsurători după același număr de săptămâni de ER pentru ambele grupuri. De exemplu, măsurarea din săptămâna 4 a fost luată la 4 săptămâni după inițierea tratamentului pentru grupul CON și 6 săptămâni după inițierea tratamentului pentru grupul INT adică după primele blocuri de 2 x 2 săptămâni de ER separate prin blocul de 1 x 2 săptămâni a balanței energetice.

Cum să scapi de excesul de grăsime - Ceai

Ca un alt exemplu, măsurarea săptămânii 8 a fost luată la 8 săptămâni după inițierea tratamentului pentru grupul CON și la 14 săptămâni de la momentul inițial pentru grupul INT adică după blocuri de 4 x 2 săptămâni de ER separate prin blocuri de 3 x 2 săptămâni de balanța energetică.

Măsurătorile au fost incluse la intervale de 4 săptămâni în timpul intervenției ER pentru a furniza informații cu privire la durata 67 strategii de pierdere în greutate științifică, pe lângă comparațiile pre-post. Toate măsurătorile în timpul intervenției ER au fost luate în timpul restricției în ambele grupuri.

Dar aceasta nu este singura oportunitate de a crește costurile energetice ale organismului. În activitățile zilnice gospodărești, puteți crește semnificativ nivelul activității fizice.

Asevedeași