Doriți să vă înmulțiți dar pierdeți grăsime

CUM SĂ PIERZI UN PROCENT DE GRĂSIME CORPORALĂ - GRĂSIME CORPORALĂ - 2021

Recompunerea corpului: Pierdeți mușchii de grăsime și câștig în același timp

Programul final de 8 săptămâni - partea a 1-a Programul final de 8 săptămâni - partea a 1-a Septembrie 21, Timp de citire: 14 minute Share on Facebook Share on twitter Distribuiți pe linkin Este din acea perioadă a anului: timpul pentru a scăpa de kilogramele vacanței cu totul inclus și a construi mușchi - cu acest program de 8 săptămâni.

În acest articol vă arătăm cum un om ocupat poate construi masa musculară și poate pierde grăsimea cu o investiție absolut minimă în timp și energie - nu pentru că nu doriți să o investiți, ci pentru că știm că nu puteți. O transformare corporală nu este atât de dificilă și în lumea modernă, cu toate blocajele sale de trafic, zilele lungi de muncă și distragerile pe rețelele de socializare, majoritatea oamenilor nu își doriți să vă înmulțiți dar pierdeți grăsime permite să îngreuneze prea mult dacă doresc să obțină ceva.

Pierderea grăsimii și câștigarea masei musculare durează doar câteva săptămâni vă vom oferi opt și un pic de antrenament greu doar trei zile de antrenament de forță pe săptămână și un plan de dietă foarte solid vă vom arăta tot ce trebuie să mâncați.

Nu este defalcare musculară cu slăbire rapidă??

Ședințe Cardio la crăpăturile zilei și antrenament de forță la maraton? Lăsați asta pentru sportivii de forță profesioniști care sunt plătiți și pentru asta - sau pentru cazanele nebune care le place să sufere durere.

doriți să vă înmulțiți dar pierdeți grăsime

Vor fi doar opt săptămâni în raport cu ceea ce vă solicităm și totuși rezultatele nu vor fi mai puțin spectaculoase. Pregătire cu pregătire de 3 zile Am optat pentru un antrenament de trei zile.

doriți să vă înmulțiți dar pierdeți grăsime

Crezi că nu este suficientă muncă pentru a câștiga masă musculară? Spune-i asta lui Steve Reeves - proprietarul celui mai impresionant fizic din toate timpurile, care s-a antrenat în același mod, împreună cu mulți alți culturisti naturali din anii 40 și Prima zi a săptămânii se concentrează asupra corpului inferior, a doua pe partea superioară a corpului și a treia este un amestec de ambele.

doriți să vă înmulțiți dar pierdeți grăsime

Mai puține zile de antrenament înseamnă mai mult timp pentru a vă recupera și veți avea nevoie de asta. Exercitiile sunt aproape de baza, dar extrem de intense. Ei își au originea în programele de powerlifting și Strong Man, dar și în culturism.

doriți să vă înmulțiți dar pierdeți grăsime

Acestea asigură utilizarea maximă a timpului dvs. Și mai multă forță are ca rezultat mai multă masă musculară. De exemplu, mersul Fermierului - unde te plimbi doar cu gantere grele lângă corp - îți antrenează picioarele, miezul, strânsoarea, spatele și capcanele în timp ce îl poți folosi și ca antrenament cardio.

Programul final de 8 săptămâni - partea a 1-a - XXL Blog de nutriție

Nu veți găsi bucle sau pushdown-uri în acest program, deoarece bicepsul și tricepsul obțin mai mult decât suficient pentru a face alte exerciții, cum ar fi Zercher press and push press. Ai încredere în noi.

Pentru a alege metoda corectă pentru dvs.

Dacă încă nu v-ați bazat antrenamentul pe exerciții compuse cu multă greutate, aceste exerciții vă vor deschide o lume de oportunități de creștere. Și dacă ai făcut-o, bine, există și o mulțime de exerciții de izolare - cum ar fi ridicarea viței, înclinarea mușchiului și puntea de glute - care îți vor oferi atenție concentrată pentru a oferi mușchilor lor masa și forma maximă.

  • Slabire pastile naturiste
  • Pentru a alege metoda corectă pentru dvs.
  • Puneți în greutate, dar pierdeți grăsimea corporală, Căutarea barelor de pierdere de grăsime
  • Arderea glucozei de grăsime
  • 4 modalități de a urmări progresul în scădere în greutate
  • Nu poate pierde greutatea în timp ce alăptează
  • Întrebări frecvente privind pierderea în greutate 7 sfaturi despre cum să ardeți grăsimea corporală - GymBeam Blog Cum să pierdeți greutatea în partea superioară a corpului Cum să pierzi grăsimea corporală femei Posturi Populare De ce trebuie înlocuită pierderea în greutate cu pierderea de grăsime Aflați cum să vă pierdeți grăsimea corporală fără să pierdeți masa musculară valoroasă Puneți în greutate, dar pierdeți grăsimea corporală Vestea bună este că în spatele fiecărei scheme de dietă de succes există o știință simplă: Pentru a pierde grăsimea corporală trebuie să consumi mai puține calorii decât arzi.

Pentru a rămâne cu tema simplității, vă rugăm să vă amintiți doar un set și un program de repetare pe săptămână. Asta se aplică fiecărui exercițiu pe care îl faci. Volumul începe scăzut, cu o greutate destul de ușoară pentru a vă ajuta să construiți o bază a capacității de muncă.

puiu chibici,,Oseana

În fiecare săptămână mergi puțin mai greu și mai faci o repetare, până la a patra săptămână. Apoi, luați ceva gaz înapoi pentru a vă recupera. Și apoi, în partea 2, impozitul crește din nou și vă împingem să doriți să vă înmulțiți dar pierdeți grăsime înregistrări personale.

  • Oprirea alăptării pierde în greutate
  • Includeți antrenamentul pentru forță pentru a dezvolta mușchi Dacă aveți un procent de grăsime corporală mai mare decât cel recomandat, vă poate pune un risc crescut de boli de inimă și alte probleme de sănătate.
  • CUM SĂ PIERZI UN PROCENT DE GRĂSIME CORPORALĂ - GRĂSIME CORPORALĂ -
  • Macrocomenzi pentru pierderea de grăsime endomorf
  • De ce trebuie să arzi grăsimile rapid, nu treptat - uscarea corpului - Ierburi
  • Pierde greutatea de mestecat și scuipă
  • Doriți să pierdeți grăsimea corporală. Modalități de a pierde grăsimea din burtă mai mică
  • În același timp, trebuie să adoptați un plan de exerciții fizice.

Număr de seturi și repetări Faceți fiecare antrenament zilele 1, 2 și 3 o dată pe săptămână, luând o zi liberă între fiecare sesiune. Faceți același număr de repetări și seturi cu fiecare exercițiu, cu fiecare antrenament din prima săptămână - seturile și repetițiile se schimbă în fiecare săptămână.

doriți să vă înmulțiți dar pierdeți grăsime

Așa că faceți două seturi de 15 repetări pentru fiecare exercițiu din săptămâna 1, apoi trei seturi de 12 pentru tot ceea ce este în săptămâna 2 și așa mai departe. Efectuați toate exercițiile ca seturi normale și odihniți de secunde între seturi.

doriți să vă înmulțiți dar pierdeți grăsime

Într-o zi separată din săptămână - o zi fără antrenament de forță - faci de minute de antrenament aerobic ușor. Aceasta este destinată în principal ca o recuperare, așa că mențineți-vă ritmul cardiac între și de bătăi pe minut.

Pentru a estima acest lucru, țineți-vă degetele index și mijlocii în jurul gâtului pentru a simți bătăile inimii și a număra bătăile în 6 secunde. Înmulțiți acest lucru cu zece pentru a determina aproximativ frecvența cardiacă pe minut.

Începeți să vă reduceți moderat aportul de calorii, de preferință reducând aportul de calorii cu kcal.

Puteți merge la jogging, înot, canotaj, ciclism sau puteți face un circuit cu exerciții ușoare de greutate corporală. Faza 1.

Asevedeași