Nu obțineți suficientă pierdere în greutate de somn

Datoria de somn: poți ajunge din urmă la somn? | Fundația Somn - Subiecte De Somn

Puncte de reținut Nu pierdeți în greutate la o dietă vegană?

Te trezești în toiul nopții.

Sincer, o dietă vegană poate să nu fie ideală pentru pierderea în greutate. De ce? Deoarece majoritatea cercetărilor științifice privind o dietă vegană pentru scăderea în greutate au fost efectuate la scară mică, sub îndrumarea adecvată a experților. În lumea reală, majoritatea veganilor nu au această situație ideală. Caloriile ascunse în alimentele vegane, comercializate, înțelegerea limitată a fiziologiei corpului și stilul de viață sedentar promovează creșterea grăsimilor.

  1. Cum să pierdeți operațiunea în greutate
  2. Tls reviste de pierdere în greutate
  3. 10 motive pentru care NU pierdeți greutatea la o dietă vegană / vegetală - Ingrijirea Pielii -
  4. 6 semne de avertizare Dieta ta îți strică somnul - Mâncat Sănătos
  5. GREȘELI DE SOMN CARE PROVOACĂ CREȘTERE ÎN GREUTATE - FITNESS -
  6. Pierderea in greutate cu boala tiroidiana Pierderea în greutate este lentă
  7. Cum să slăbești în timpul alăptării: 15 pași (cu fotografie) - Sfaturi -

Acest articol prezintă 10 motive pentru care nu slăbești la o dietă vegană. Identifică problema și modifică-ți obiceiurile pentru a slăbi sănătos.

Evitarea datoriei de somn

Citiți mai departe! Stabiliți obiective nerealiste Imagine: Shutterstock Dacă crezi că vei pierde 10 kilograme într-o săptămână, vei ajunge să fii dezamăgit. Acest lucru te va demotiva și vei reveni la vechile tale obiceiuri. Dacă încercați să slăbiți pe o dietă vegană, trebuie să vă stabiliți corect obiectivele de slăbire.

nu obțineți suficientă pierdere în greutate de somn

Cum să stabiliți obiective de pierdere în greutate realiste Stabiliți-vă obiective realiste. Descompuneți obiectivele de slăbire în obiective mai mici. De exemplu, scrieți obiectivele săptămânal. În acest fel, vă veți angaja în planul dvs. Mănânci prea mult Imagine: Shutterstock Unul dintre motivele pentru care nu slăbești chiar dacă ești activ este că consumi prea multe calorii.

Controlul porțiunilor este nu obțineți suficientă pierdere în greutate de somn pentru a pierde în greutate, indiferent de dieta pe care o urmați.

Știința este simplă - ar trebui să creezi un echilibru energetic negativ în corpul tău, ceea ce înseamnă că caloriile pe care le consumi ar trebui să fie mai mici decât caloriile pe care le consumi. Cum să controlați porțiunile Folosiți o farfurie mică pentru mese. Dacă vă uitați la mâncare în timp ce mâncați, vă va oferi creierului un indiciu vizual despre cât ați mâncat, împiedicându-vă astfel să mergeți pentru o a doua sau a treia porție.

Bei prea multe calorii Imagine: Shutterstock Sigur, majoritatea băuturilor ambalate sunt vegane.

nu obțineți suficientă pierdere în greutate de somn

De asemenea, băuturile gazoase pot provoca balonări. Prin urmare, chiar dacă aceste băuturi sunt vegane, nu sunt sănătoase și acesta ar putea fi motivul pentru care nu slăbești. Iată ce ar trebui să faci. Cum să alegeți băuturi vegane favorabile pierderii în greutate Uită-te la etichete și verifică conținutul de zahăr. Cel mai bun lucru de făcut este să evitați sucurile ambalate sau băuturile gazoase.

nu obțineți suficientă pierdere în greutate de somn

Alegeți băuturi proaspăt presate sau reci presate. În timp ce mâncați afară, comandați sucuri fără adaos de zahăr sau sare. Evitați cocktailurile, care conțin în cea mai mare parte sirop de zahăr aromat.

  • Avertizare Alăptarea nu numai că este bună pentru bebeluși, dar majoritatea femeilor beneficiază și de arderea caloriilor suplimentare pentru a reduce creșterea în greutate în timpul sarcinii.
  • A dormi suficient oferă o o mulțime de beneficiicum ar fi să te simți mai energizat în timpul zilei, să îmbunătățești funcția imunitară și să ajute creierul să proceseze și să stocheze informații noi.
  • Dieta de slabit in alaptare
  • Permiteți-vă corpului să se ajusteze Pierderea în greutate înseamnă să mănânci mai puține calorii decât arde corpul tău.

De asemenea, trebuie să urmăriți consumul de alcool. Nu consumați suficientă proteină Imagine: Shutterstock Alimentele vegane au un conținut scăzut de proteine. Proteina pe bază de plante nu este adecvată și nu conține toți aminoacizii esențiali de care aveți nevoie pentru ca organismul dvs.

De asemenea, proteina este necesară pentru creșterea musculară și creșterea ratei metabolice. Dacă nu consumați suficiente proteine, mușchii dvs. Consumați ciuperci, linte, leguminoase, fasole, bucăți de slimmarea ceaiului rosado, nuci și semințe.

Puteți include, de asemenea, un shake de proteină vegan în regimul dvs. Nu lucrați Imagine: Shutterstock Conducerea unui stil de viață inactiv poate duce și la creșterea în greutate.

nu obțineți suficientă pierdere în greutate de somn

Cei mai mulți dintre noi stau cel puțin 18 ore pe zi și dorm pentru restul orelor. Faptul că nu vă antrenați nu numai că vă împiedică pierderea în greutate, dar este și periculos pentru inimă, mușchi, oase și sănătatea mintală.

Iată ce trebuie să faci. Care este cel mai bun regim de antrenament pentru pierderea în greutate? Trebuie să faci un mix de antrenament cardio și de forță, 5 ore pe săptămână, pentru a vedea rezultatele.

Datoria de somn: poți ajunge din urmă la somn? | Fundația Somn - Subiecte De Somn

Cardio vă va ajuta să mobilizați grăsimea, iar antrenamentul de forță vă va ajuta să construiți masa musculară slabă, făcându-vă astfel să arătați mai subțire și tonifiată. Mănânci mâncare junk vegană Imagine: Shutterstock Îți place să mănânci napolitane de cartofi?

Alimentele vegane prăjite și procesate pot fi motivul pentru care nu puteți slăbi. Conținutul ridicat de sodiu, ulei și zahăr poate duce la colesterol ridicat, hipertensiune arterială și obezitate - punând sănătatea în pericol. Sari peste mese Imagine: Shutterstock Este absurd să crezi că sărind peste mese te va ajuta să slăbești. A nu mânca mai mult de trei ore vă poate împinge sistemul în modul foamete, iar celulele din corpul dvs.

  • Politica De Confidențialitate 6 semne de avertizare Dieta ta îți strică somnul Data viitoare când vă confruntați cu unul dintre aceste semne de avertizare enumerate, este probabil pentru că dieta dvs.
  • Scaderea in greutate: exista o dieta ideala?
  • Cum să ardeți grăsimile și pierderea în greutate
  • Somnul adecvat este o componentă esențială a oricărui program de slăbit - mai ales atunci când trebuie să ai suficientă energie pentru a te încadra în toate antrenamentele alea!

Și nu obțineți suficientă pierdere în greutate de somn loc să slăbești, vei îngrășa. Iată ce puteți face. Câte mese să mănânci pe zi pentru a pierde în greutate? Trebuie să mănânci de ori pe zi. Mănâncă la fiecare ore și asigură-te că bei cel puțin litri de apă pe zi. Controlează porțiunile și ține cont de toate punctele menționate mai sus. Nu vă pregătiți nu obțineți suficientă pierdere în greutate de somn în modul potrivit Imagine: Shutterstock Alimentele prăjite sau prăjite nu au valoare alimentară deoarece vitaminele, aminoacizii și alți nutrienți esențiali se denaturează la temperaturi ridicate.

Mai mult, consumul prea mult de ulei poate duce la creșterea colesterolului. Cum să pregătiți alimentele în magneții de la picioare vă ajută să pierdeți în greutate corect Adăugați o cantitate minimă de sare, evitați alimentele cu zahăr, folosiți spray-uri de gătit, fierbeți sau blanch legumele, preferați coacerea sau grătarul decât prăjirea, faceți o salată cu dressing ușor, nu supraîncălziți uleiul și evitați prea gătitul.

Nu dormi suficient Imagine: Shutterstock Dacă mâncați corect și vă antrenați, dar nu vă odihniți corect, nu veți pierde în greutate. Este dovedit științific că corpul și creierul au nevoie de odihnă și, dormind, veți ajuta la reîncărcarea bateriilor. Când dormi, mușchii sunt reparați și întinși. Mai mult, somnul ajută, de asemenea, la eliminarea acumulării toxice și la curățarea capului.

Asevedeași