Pierdere în greutate 75 lbs, Dieta Melissa McCarthy (proteine ​​bogate, carbohidrați scăzuti, grăsimi moderate)

pierdere în greutate 75 lbs

Deși McCarthy este o actriță și comediant de mare succes, un lucru cu care s-a luptat istoric este greutatea ei. Cu toate acestea, din până înMelissa McCarthy a reușit să piardă o cantitate semnificativă de greutate 75 lbs. Melissa McCarthy a reușit să piardă o cantitate semnificativă de greutate prin: 1 modificarea compoziției macronutrienților din dieta sa și 2 aderarea la un regim de exerciții. Aportul de calorii a fost controlat și și-a menținut metabolismul ridicat prin exerciții fizice regulate.

Cu alte cuvinte, actrița și-a consumat majoritatea caloriilor din alimente bogate în proteine, unele calorii din grăsimi sănătoase, toate limitându-și aportul de carbohidrați.

uimitoare trucuri de pierdere în greutate

Alte strategii dietetice care ar fi putut să o ajute pe Melissa McCarthy să slăbească Bând apă cu lămâie: S-a menționat că Melissa McCarthy a reușit să slăbească, bând un pahar mare cu apă de lămâie de fiecare dată când i s-a făcut foame. Se înțelege că consumul de apă suplimentară și rămânerea hidratată pot combate foamea - precum și întări metabolismul. În plus, deoarece apa conține zero calorii - nu poate provoca creșterea în greutate. Componenta de lămâie poate îmbunătăți aroma apei și poate ajuta la digestie.

Bea ceai verde: Se spune că Melissa McCarthy ar fi consumat ceai verde pe parcursul călătoriei sale de slăbire.

Melissa McCarthy; s Pierdere în Greutate Cum a scăpat 75 lbs

Ceaiul verde conține cofeină și alți polifenoli care pot îmbunătăți metabolismul, pot promova pierderea de grăsime și pot suprima pofta de mâncare. Unele surse au observat că McCarthy a consumat aproximativ 2 căni de ceai verde la fiecare masă pentru a menține o rată metabolică ridicată.

Alimente bogate în fibre: S-a raportat că McCarthy a consumat o cantitate semnificativă de alimente fibroase în timpul dietei. Legume, fructe, nuci și semințe - sunt toate grupuri de alimente pe care McCarthy le-ar fi putut consuma pentru a-și crește aportul de fibre.

Gestionarea zahărului din sânge: Deoarece McCarthy consuma o dietă săracă în carbohidrați, nu se confrunta cu creșteri ale zahărului din sânge și scăderi asociate consumului de carbohidrați. Deoarece accidente de zahăr din sânge pot crește foamea pierdere în greutate 75 lbs unele persoane, restricționarea carbohidraților poate facilita pierderea în greutate a acestor persoane. Se sugerează că McCarthy s-a abținut de la alimentele dulci cu zahăr de ex.

Fursecuri, produse de patiserie etc. Reducerea caloriilor: Deoarece McCarthy consuma băuturi și alimente care i-au crescut simultan satietatea în timp ce scădea pofta de alimente - acest lucru i-a făcut mai ușor reducerea caloriilor.

Un plan de dietă bună pentru a pierde 20 de kilograme. în două luni

Melissa McCarthy era în cetoză? Acestea fiind spuse, este posibil ca ea să fi intrat și ieșit din cetoză crescând cantitatea de grăsimi sănătoase consumate - și reducând procentul zilnic de calorii derivate din proteine. Un exemplu al dietei Melissa McCarthy Plan de masă Diverse surse de bloguri online au publicat exemple de dieta Melissa McCarthy pentru scăderea în greutate.

cum poți arzi grăsime în timpul somnului

Nu se știe dacă aceste surse sunt corecte. Cu toate acestea, s-a raportat că McCarthy nu a folosit niciun supliment scump de scădere în greutate pentru a ajuta la arderea grăsimilor. În schimb, ea consuma mese precum cele prezentate mai jos. Mic dejun: Piept pierdere în greutate 75 lbs pui, Albușuri de ou, Smoothie Piept de pui la grătar 3 oz. Albușuri de ou de la 4 ouă, amestecate : spanac și ciuperci adăugate la amestec Smoothie: Amestec de varză, mere, lapte de migdale și semințe de chia Gustare de dimineață: Pește și legume Pește la grătar 4 oz.

Corelația dintre greutate și pierdere, numărul țintă de zile și pașii de plimbare în fiecare zi

Broccoli și morcovi 1 cană, aburită Apă de lămâie 1 pahar mare Masa de pranz: Pui, Quinoa, Legume Piept de pui la grătar 6 oz. Quinoa 1 cană, aburită Amestec de legume 1 cană, aburit Ceai verde 2 cani Masa de seara: Carne de vită și legume Carne de vită slabă hrănită cu iarbă 6 oz. Amestec de legume 1 cană, aburit Apă resetați pierderea în greutate shake reviews lămâie 1 pahar mare Gustare după cină: Iaurt și nuci Iaurt grecesc simplu 6 oz.

Migdale 1 oz Apă de lămâie 1 pahar mare Alimente Melissa McCarthy evită probabil dieta Produse bogate în zahăr: Înghețată, prăjituri, bomboane, produse de patiserie etc.

Pierderea în greutate a lui Melissa McCarthy: Cum a scăpat 75 lbs.?

Elemente procesate: Chipsuri, cereale, granola etc. Băuturi bogate în pierdere în greutate 75 lbs Sifon, băuturi energizante, băuturi sportive, sucuri etc.

Regimul de exerciții al lui Melissa McCarthy Deși dieta Melissei McCarthy a jucat un rol semnificativ în a ajuta actrița să piardă în greutate și grăsimea corporalăregimul ei de exerciții fizice a contribuit probabil și la pierderea în greutate.

Exercițiul regulat probabil l-a ajutat pe McCarthy să ardă calorii suplimentare și să mențină o rată metabolică ridicată - astfel încât corpul arde mai multe calorii chiar și atunci când nu este exercitat.

McCarthy a declarat că nu-i plac antrenamentele cu banda de alergat - așa că alergarea sau mersul pe banda de alergat sunt în afara imaginii. Cu toate acestea, se zvonește că McCarthy se bucură de o rutină de exerciții fizice care constă din Arte martiale și kickboxing.

Pentru a slăbi, se crede că Melissa McCarthy s-a angajat într-o combinație de exercitii aerobice și antrenament de rezistenta. Mai exact, McCarthy a folosit o mașină de vâslit și arte marțiale ca exerciții aerobice - iar pentru antrenamentul de rezistență, a pierdere în greutate 75 lbs exerciții de greutate corporală și ridicare în greutate pentru a viza grupuri musculare mari.

pierdere în greutate aluatul cookie

Se crede că McCarthy și-a alternat antrenamentele între aerob și rezistență rezistență în prima zi, aerobă în ziua următoare și așa mai departe. Sunt efectuate diverse exerciții de greutate corporală, cum ar fi: ghemuituri de aer, crăpături, flotări, șezuturi pe perete, cricuri și salturi de mers.

Ziua 2 marți : Antrenament aerob. Aproximativ 30 de minute de antrenament pentru arte marțiale - plus 15 minute de canotaj pe mașina de canotaj. Ziua 3 miercuri : Antrenament inferior.

klinik slimming di tangerang

Exercițiile de antrenament de rezistență vizează picioarele hamstrings și quads și fesierii. Exercițiile efectuate includ: genuflexiuni cu ganterelunges de mers cu ganteredeadlift cu barbellstep-up cu barbell.

Ziua 4 joi : Antrenament aerob.

Dormiți pentru pierderea în greutate Obiectivele de slăbire variază în funcție de individ, dar de multe ori oamenii doresc să piardă o anumită cantitate de greutate într-un anumit timp. Dacă aveți un obiectiv mai agresiv de a pierde 20 de kilograme în două luni, va necesita o combinație între o dietă strictă și un regim de exerciții fizice. Cum funcționează pierderea în greutate Pierderea în greutate este în esență o ecuație matematică: pierdeți în greutate atunci când aportul total de energie calorii consumate este mai mic decât consumul total de energie calorii arse.

Aproximativ 30 de minute de antrenament pentru arte marțiale - plus aproximativ 15 minute de burpee 45 de secunde de mișcare, 15 secunde de odihnă - repetate de 15 ori. Ziua 5 vineri : Antrenamentul corpului superior.

medicamente naturiste pentru reducerea poftei de mancare

Exercițiul de antrenament de rezistență vizează pieptul, bicepsul, tricepsul, spatele și umerii. Exercițiile efectuate includ: presă pe bancă cu ganterepresă pe umeri cu gantererânduri verticale cu gantereextensie triceps cu gantere și scufundări folosind un scaun.

Ziua 6 sâmbătă : Antrenament aerob. Aproximativ 45 de minute de antrenament pentru arte marțiale - plus 15 minute de canotaj pe mașina de canotaj.

Ziua 7 duminică : Flexibilitate. Aproximativ 45 de minute de yoga pentru a îmbunătăți flexibilitatea și a îmbunătăți recuperarea. Somn și recuperare: Se spune că Melissa McCarthy se concentrează pe somnul adecvat și pe recuperarea după antrenamente.

  • Colecții de pierdere în greutate Pierdere greutate colecții În cele din urmă, doriți ca planul săptămânal de antrenament să dureze în total de minute sau mai mult pentru o pierdere eficientă în greutate.
  • Canotaj pentru pierderea în greutate calorii arse, planuri de antrenament și multe altele
  • Pierdere În Greutate | Iunie

Se știe că pierdere în greutate 75 lbs somnului poate crește pofta de mâncare și pofta de alimente - plus să-ți afecteze sănătatea. Acesta este trucul. Este ceea ce este. Ai putea fi lovit de un autobuz mâine. Este vorba de a fi mulțumit. Și uneori câștigă alte priorități. O parte din cei douăzeci de ani aveam o formă excelentă, dar nu am apreciat-o.

Mereu am crezut că merită lupta.

Pierdere în greutate de 75 lb

Acum știu că este. Chiar dacă nu doriți să încercați dieta ei, luați în considerare adoptarea regimului de exerciții. Pierdere în greutate 75 lbs de exerciții al lui McCarthy este interesant cu elemente de arte marțiale, kickboxing, antrenament pentru greutatea corporală și ridicarea greutăților. Dacă obiectivul dvs. Ce părere aveți despre pierderea în greutate a lui Melissa McCarthy?

De ce credeți că McCarthy a reușit să slăbească? Crezi că dieta ei a ajutat mai mult decât regimul de exerciții fizice? Dacă da, ați reușit să slăbiți? Crezi că Melissa McCarthy își va putea menține pierderea în greutate?

Asevedeași