Pierderea în greutate cu iifym

pierderea în greutate cu iifym

Gânduri finale IIFYM este o dietă flexibilă care nu stabilește reguli sau restricții cu privire la alegerile dvs.

7 zile subțire smoothie

Simplificând manipularea aportului dvs. Nu numai că IIFYM este simplu și ușor de urmărit, dar poate ajuta și la promovarea responsabilității și a conștientizării cu privire la alegerile dvs. Poate fi, de asemenea, o alegere bună pentru cei care doresc să își atingă obiectivele, în timp ce se bucură în continuare de mâncarea preferată cu moderație.

Citiți tot ce trebuie să știți despre IIFYM, inclusiv unele dintre beneficiile, dezavantajele și instrucțiuni pas cu pas pentru a-l urma. În loc să numărați calorii, planul dietetic IIFYM implică urmărirea aportului de proteine, grăsimi și carbohidrați.

Grăsimii pierderea pentru

Conceptul de IIFYM a fost dezvoltat de Anthony Collova, care s-a săturat de dietele tradiționale și a început să-și manipuleze aportul de macronutrienți pentru a slăbi. În timp ce unii susțin că este o metodă flexibilă și eficientă de a pierde în greutate, alții observă că ar putea contribui la obiceiuri alimentare nesănătoase și poate nu este o potrivire pentru toată lumea.

Site-ul IIFYM oferă un instrument gratuit pentru a-ți determina nevoile, făcând ușor să începi să îți adaptezi dieta și să urmărești aportul de nutrienți. Cu toate acestea, vă puteți da seama și de nevoile dvs.

Iată câțiva pași simpli pentru a număra macro-urile. Determinați rata metabolică bazală Rata metabolică bazală este un termen folosit pentru a descrie cantitatea de calorii pe care corpul tău o arde în repaus, în funcție de vârsta, înălțimea și greutatea corporală.

Macro-urile dvs. 50-30-20

Calculatorul macro gratuit IIFYM vă poate ajuta să determinați acest număr ușor, dar puteți conecta informațiile dvs. Cont pentru activitatea fizică Deoarece rata metabolică bazală măsoară doar cantitatea de calorii arse în repaus, este important să ținem cont de orice activitate fizică pe care o desfășori în timpul zilei.

Pentru a face acest lucru, pur și simplu multiplicați rata metabolică bazală cu un factor de activitate, care ar trebui să se bazeze pe cât de activ sunteți fizic.

pierdere în greutate fără speranță

Sedentar: x 1,2 exercițiu foarte limitat Ușor activ: x 1. Ajustați pe baza obiectivelor După ce ați calculat câte calorii ar trebui să consumați în fiecare zi pentru a vă menține greutatea, este timpul să vă ajustați în funcție de obiectivele dvs.

Vă vom spune totul despre istoria, liniile directoare și componentele sale, precum și toate datele științifice din spatele acestuia.

Calculați nevoile de macronutrienți În continuare, este timpul să determinați raportul de macronutrienți pe care ar trebui să îl vizați. Caloriile rămase din dieta dvs. De asemenea, puteți modifica raportul dvs.

MACROS BASICS Simplified Tips For Tracking (iifym)

Începeți urmărirea După ce ați stabilit nevoile de macronutrienți și calorii, este timpul să începeți să vă monitorizați aportul. Utilizați un tracker online de fitness sau un jurnal alimentar pentru a urmări aportul dvs. Iată câteva dintre motivele principale pentru a lua în considerare acest plan de mâncare popular.

Categorie: Suplimente

Poate crește pierderea în greutate Pentru mulți, urmarea IIFYM are ca rezultat pierderea în greutate crescută și pierderea în greutate cu iifym corporală îmbunătățită. Acest lucru se datorează în primul rând faptului că implică reducerea aportului caloric, care este o componentă importantă a pierderii în greutate. De asemenea, este relativ bogat în proteine, care s-a dovedit a reduce pofta de mâncare, aportul caloric și greutatea corporală.

Grăsimii pierderea pentru Add: xytufo21 - Date: - Views: - Clicks: Ai mai jos câteva sfaturi pentru arderea grăsimilor. Mersul pe jos poate fi o cum să pierzi 9 kg grăsime corporală adecvată pentru reducerea grăsimii, care să mențină, în același timp, și masa musculară. Iifym pentru pierderea grăsimii În acest fel veți obține un stomac plat!

În plus, proteina s-a dovedit, de asemenea, că scade nivelul de ghrelin, hormonul care este responsabil pentru stimularea sentimentelor de foame. Cu toate acestea, rețineți că potențialul de pierdere în greutate IIFYM poate varia destul de mult în funcție de calitatea dietei.

IIFYM creează un calculator TDEE unic pentru pierderea în greutate pe site

Umplerea alimentației cu alimente procesate care nu au nutrienți, de exemplu, poate să nu fie la fel de eficientă pentru pierderea în greutate sau pentru sănătatea generală. Ar putea îmbunătăți calitatea dietei Planul IIFYM nu stabilește nicio restricție cu privire la alimentele pierderea în greutate după introducerea de cupru diu sunt permise.

pierde grăsimea de burtă peste 50 de femei

Deși acest lucru nu lasă loc erorilor și alegerilor nesănătoase, cum ar fi mâncarea rapidă, mesele convenabile sau ingredientele procesate, este mult mai ușor să vă concentrați pe alimentele întregi nutritive care se pot încadra în raportul dvs. Promovează responsabilitatea IIFYM vă solicită să urmăriți toate alimentele pe care le consumați în timpul zilei pentru a vă asigura că vă respectați obiectivele dvs.

Iifym pentru pierderea grăsimii

Acest lucru poate ajuta la prevenirea pășunării sau a pierderea în greutate cu iifym pe tot parcursul zilei pentru a vă ajuta să vă păstrați responsabilitatea. Studiile arată că păstrarea unui jurnal alimentar ar putea îmbunătăți pierderea în greutate.

  1. Odata cu puterea tot mai mare a yuanului de gheata din banca centrala a pietei, unii oameni care au urmarit initial in jurul patratului nu au putut rezista la frigul sever din piata.
  2. Iifym pentru pierderea grăsimii |
  3. Tot ce trebuie să știți despre blogul IIFYM (Dieta flexibilă) Cum se mănâncă Coaching

Conform unui studiu din în jurnal obezitatea, înregistrarea aportului alimentar zilnic a fost asociată semnificativ cu pierderea în greutate crescută. Mai mult decât atât, participanții au obținut și mai rapid la înregistrarea aportului zilnic și au redus timpul petrecut cu 37 la sută pe parcursul studiului de șase luni.

Flexibil pierderea în greutate cu iifym ușor de urmărit Adesea, dietele se bucură de flexibilitatea dietei IIFYM, deoarece sunt simple, ușor de urmat și nu au aceleași reguli și reglementări stricte ca alte diete.

  • O dietădenumită și IIFYM sau dietă flexibilă, este o opțiune populară, deoarece în loc să restricționeze anumite alimente, se concentrează pe numărarea numărului total de macronutrienți pe care îi mănânci.
  • Mai exact, acesta este calculatorul TDEE, care ajută la calcularea cheltuielilor energetice zilnice totale TDEE ale oamenilor pe baza activităților lor zilnice.
  • Cum de a arde rapid o grăsime de burtă
  • Pierdere în greutate dalia
  • IIFYM creează un calculator TDEE unic pentru pierderea în greutate pe site
  • Pierderea ușoară în greutate fără dietă.
  • - INFORMAȚII PRIVIND PIERDEREA ÎN GREUTATE -

În schimb, aproape orice aliment poate fi savurat, atât timp cât se încadrează în alocarea proteinei IIFYM, grăsimilor și carbohidraților.

Deși acest lucru nu înseamnă că ar trebui să vă încărcați cu mâncarea de gunoi, este posibil să vă bucurați din când în când de gusturile preferate cu moderație.

Pentru primele 20 de zile de utilizare a unui organism a pierdut 14 kg. Cactinea Pierdere în Greutate? Am început să apară rezultatul pasiv al pierderii in greutate meu. M-am gândit că, chiar dacă acestea nu pierde în greutate, dar încă saturarea corpului cu componente utile.

În primul rând, dieta se concentrează exclusiv pe aportul de macronutrienți, dar nu ține cont neapărat de calitatea dietei.

Asevedeași